E-vocación, el programa de fidelització de Santillana en el qual, per mitjà de la seva plataforma, més de 90 000 professors comparteixen les seves experiències a l’aula, aquest 2018 celebra el desè aniversari d’una manera molt especial: reconeixent la feina de tots els seus professors amb la campanya «10 anys, 10 propòsits».
L’acció de comunicació que ha desenvolupat Santillana reviu d’una forma autèntica, quotidiana i desenfadada el dia a dia a les aules. Aquest cop, Santillana ha comptat amb l’agència Logosapiens per desenvolupar la part creativa de la campanya, i de Zesto per a l’elaboració del lloc web que acollirà totes les peces i la informació de la promoció. La campanya consisteix a presentar 10 propòsits per mitjà d’e-vocación; l’objectiu és connectar el professorat amb un sentiment que només poden comprendre: la seva vocació.
Des del gener fins al desembre de 2018, els educadors, clients de Santillana d’Infantil, Primària i ESO-Batxillerat rebran, cada mes lectiu, un correu electrònic en el qual se’ls revelarà un nou propòsit. Per reforçar l’acció, també es comunicarà mitjançant uns bàners situats a e-vocacion.es, Santillana.es i per mitjà de les xarxes socials (Facebook i Twitter). Qualsevol persona podrà accedir al lloc web creat exclusivament per a la campanya, on podrà contribuir aportant-hi un comentari del propòsit en qüestió.
Com a acció final, en acabar el curs, els professors usuaris d’e-vocación que hagin participat en la iniciativa, i hagin demostrat així la seva proactivitat en la plataforma, participaran en el sorteig de centenars d’experiències per a gaudir amb un acompanyant.
Per obtenir més informació sobre l’aniversari d’e-vocación de Santillana, entra a www.e-vocacion.es/ i coneix tots els detalls de la campanya.